Wednesday 17 October 2012

Aku Rindu ♥♥

Assalamualaikum ^___^

Ketika aku membelek2 album photo di handphone aku tak pernah jemu melihat photo-photo itu. Walaupun di tenung berkali2 pun aku tak pernah jemu. Photo kenanganku mengerjakan umrah pada June yang lepas rasanya baru semalam berlalu. Masih terasa hangatnya di Makkah Al-Mukkarramah, masih terasa ketenangan di kota cahaya Madinah Al-Munnawwarrah.

Aku rindu kedua -dua tempat indah ini. Inilah syurga dunia. Kenakalan tanganku dari pagi hingga ke petang aku untuk melihat perkembangan di facebook aku menemui sesuatu.
Pakej Umrah murah.. hanya RM3999??? Biar betul? Betula bukan tipu bukan mimpi. Aku menyanyi riang. Adakah ada peluang lagi untukku kesana?Aku mencongak2 bulan yang sesuai untuku pergi.
Pakei Umrah Rakyat menawarkan pakej budget macam aku. Terbayang kaabah, masjidil haram, masjid nabawi di kepalaku. Yess...aku mahu pergi lagi. Aku ingin merasai suasana Aidilfitri di tanah haram.

Moga2 Allah mendengar doa ku, memudahkan semuanya dan mengizinkan aku menjadi tetamuNYA lagi. Ya Allah aku rindu padaMu. Aku rindu Baitulallah. Aku rindu Rasuluallah S.A.W.
Di tambah lagi musim haji ketika ini..hatiku di gamit rindu yang teramat sangat :((
Pilu rasanya bila mendengar talbiah di corong2 radio dan di kaca tv... Syahdu dan indahnya


 Kepada sesiapa yang berniat untuk mengerjakan umrah, boleh like and follow Pakei Umrah Rakyat untuk mengetahui info lanjut. Pakej yang di tawarkan sangat2 menarik dan mampu pergi. Insha Allah

Aku rindu saat ini :(