Friday 8 November 2013

Hadiah Terindah


Assalamualaikum darlings...

Setelah menyepi hampir setahun alhamdulilah kini ada kelapangan untuk menjengah blog.
Pernah terdetik untuk mendeletekan akaun blogspot ni tp rasa sayang pulak, bagi aku blog ini umpama diari buatku,walaupun hanya ceput je entry di dalamnya.hihi
In sha Allah lepas ni aku akan rajin mengupdate nnti.

Anyway, nak share semenjak aku dah jadi ummi (ibu) jadual harianku bertukar dari sebelum ini. Kalo dulu bole bangun pagi sesukahati, tidur sesukahati..sekarang dah lain.
Kalo puteriku Khadijah dah bangun jam 5.00pagi mmg aku terbangun sebabnya dia kat sebelah dah menangis2 nak susu,kadang2 Eja sambung balik tido aku pun tido sekali, tp situasi tu jarang berlaku kebiasaannya Eja terus bangun tak mo tido.
Walau dalam keadaan mengantuk aku bahagia menatap wajah Eja ,dialah penghibur hati, pembakar semangat buattku,segala mengantuk,penat hilang pabila menatap wajah puteriku.
Benarlah kata pepatah anak adalah penyeri rumahtangga setiap pasangan
Keletahnya yang comel,amat mencuitkan hati walaupun usia puteriku baru 2 bulan lebih  tapi dah pandai beriteraksi dengan ayah dan umminya.

Semoga Eja menjadi anak yang solehah, taat kepada kedua ibubapa..dan menjadi orang yang berguna pada keluarga,bangsa dan agamanya.
Amin.

Eja ketika usia 2 hari

1 bulan

2 bulan++